tisdag 9 september 2008

Sjukligt

När man är doktorandänka med 38,8 i temp behöver man inte laga mat. Då får man äta sånt här till middag. Utan att få dåligt samvete. Så det så.
Noel är naturligtvis utfodrad enligt konstens alla regler, bakpotatis med helstekt fläskfilé och gräddstekta champinjoner från gårdagens middag. Så att ni inte tror att jag missköter min sons matintag bara för att mitt eget sviktar lite.
Men jag är vuxen och då får jag äta vad jag vill. I alla fall när ingen annan ser.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm.. lämnade en kommentar i går också, men... glömde jag ordverifieringen tro? Jag gör ett nytt försök: ville bara säga att jag håller med - helt klart! Käka så mycket som du orkar!! Glass är mycket bra för mammor med feber.
Krya på dig :-)

Anonym sa...

Aha! Nu fattar jag! Du måste godkänna :-)
Ibland är jag så trööög!
Nu ska jag sluta inläggs-terrorisera dig. Men jag tycker fortfarande du ska krya på dig. Absolut!

Anonym sa...

hello sofia, visste inte att du hade en blogg men nina skvallrade, så nu ska jag läsa! tänkte bara säga det...ha det bra!