måndag 8 september 2008

Dag på natten

Jag har haft dagens blogginlägg i huvudet hela natten och döm om min förvåning när min bästa Evelina har skrivit om ungefär samma sak. Skit samma, här kommer det:
Noel har konsekvent, ända sedan vi kom hem från det stora äpplet, vaknat kl 05.00. För två veckor sedan gjorde han klart för oss att han minsann också hädanefter tänkte vakna kl 01.00. För att få välling. Sedan välling igen då, när han vaknar kl 05.00. Ingen välling, inget sova.
Vad är det för bebisfasoner?
Han har dessutom börjat sova två gånger på dagen och slänga all sin mat på golvet. Eller vägra öppna munnen. Eller bara vilja äta det som antingen ligger på golvet/marken eller på min tallrik. Inte undra på att att han är hungrig på nätterna. Men förihelvete;
Förklara för mig vari svårigheten ligger att äta på dagarna och sova på nätterna?

Inga kommentarer: