onsdag 6 augusti 2008

PMS

Jag har drabbats av ett helvetes PMS- humör. Eller, min omgivning drabbas av det. Jag hugger på allt.
- Hoppar den där in i diskmaskinen själv?
- Har du borstat tänderna verkligen?
- Jag har ju visat dig en miljard gånger var tomatpurén ligger. Hur svårt kan det vara att komma ihåg?
- Ska skorna stå mitt i dörröppningen?
- Ligg still, jag kan inte somna.
- Ligg still.
- Men, vad är problemet? Ligg still. Eller flytta ut i soffan.
- Borstade du Noels tänder i morse? Jaha. Men du glömde det säkert igår kväll.
- Jaha, ska du ha den tröjan på dig... Jo, den är väl fin. Men inget jag skulle valt.
- Ligg still.
-Bit inte på naglarna.
Ingen ände på otrevlighet.
Stackars Magnus. Men det är då själva fan att han inte kan ligga still när vi ska sova...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha..det påminner mig om att du måste se den här videon. Kanske känner du igen dig? :)


http://www.turbofi.sk/~turbo/girlfriend.wmv