torsdag 2 april 2009

Fia boll

Jag vill ju gärna va en sån där graviding som bara får en söt liten kula på magen och går upp 5 kg totalt. Som min mamma. Men så skapade gud inte mig.
5 kg är passerade för länge sedan och för att citera Magnus mamma: " men du har ju blivit bredare över ryggen i alla fall", när jag sa att jag inte direkt hade fått någon mage ännu.
Jag samlar väldigt mycket vikt i ansiktet också, vilket liksom inte går att dölja om man inte isolerar sig. Skit.
Trots samma (nästan) matvanor och bibehållen motion. Fan, jag har ju till och med varit på mammajympa en gång för tre veckor sedan. Men det har inte hjälpt. Jag blir bara bredare och bredare på alla fronter.
Men jag tar det med ro. Jag ska ju ändå bara vara ute i stugan hela sommaren. Där ingen kan se mig svälla.
Sedan tar jag hjälp av Nina efter bebisen har kommit och blir smal och vältränad på ett litet kick. Eller hur Nina?

1 kommentar:

Nina sa...

Haha, lätt! Vi kör! Så det ryker! Säg bara till när.