söndag 22 februari 2009

Nuså

Nu har jag hämtat bilderna, för det blev två stycken. När jag öppnade mappen "mina bilder" kunde jag inte riktigt avgöra vilken mapp som var den sjätte, det beror på åt vilket håll man räknar.
Så här kommer första bilden:
Detta är alltså New York i augusti 2008. Skittråkig bild som inte har någon som helst historia. Men New York är allt annat än skittråkigt.






Denna bild är tagen någon gång förra året, antingen var det när vår vän S. hade tagit sin juristexamen, eller så var det samma vän S:s och hennes sambos A:s adventsfika... Människorna på bilden är Henrik och Maja. Fråga mig inte vad Maja räknar på men Henrik verkar skeptisk. Jag vill minnas att vi blev fulla, jag spillde ut ett glas vin, Noel ville fingra på TV:n hela tiden och vi gick hem relativt tidigt.


Roligare än så här blev det inte.
Jag tänkte mig att Celina, Evelina, Martin, kanske Maja och Linda skulle kunna anta dennna utmaning?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det stämmer. Det kommer en liten bebis. Om skitlång tid hoppas vi...

/A-S o Henrik