söndag 21 juni 2009

Oklaga

Mina "problem" ska aldrig mer nämnas i denna blogg. Från och med nu ska jag aldrig mer klaga på någonting. Bloggen ska enbart gå i positiv anda.
Har precis fått reda på att Noels granne på neonatalen har fått akut lymfatisk leukemi.
Jag kan verkligen inte föreställa mig hur det känns för dem nu och jag vet inte om det finns något man kan säga för att trösta. Det är ju en förälders värsta mardröm.
Naturligtvis hoppas jag att allt går bra. De har en lång resa framför sig. Och om vi kan stötta så gör vi det, till hundra procent.

Livet är inte speciellt rättvist.
Fanihelvetesjävlaskit.

2 kommentarer:

Evelina sa...

Nej, fy fan! Ja, ens egna "problem" är helt obetydliga.
Vad menar du med "Noels granne"?
Han är väl inte inlagd igen?? Eller menar du den han hade då?
Kram

Evelina sa...

Självfallet måste det vara en från förr när Noel låg på neo, men med alla turer och alla ni känner på detta sjukhus så hänger jag inte alltid med i svängarna. du behöver inte godkänna kommentaren innan.
Spela roll, det är lika jävligt ändå. Fy fan stackars dem!!!